| 
          1. Ίδε ο Δάσκαλος         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          126         | 
              
          513-526         | 
              
          2006         | 
          
      
              | 
          [Απόσπασμα από τον Αιμίλιο του J.-J. Rousseau για τη μάθηση]         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          119         | 
              
          16         | 
              
          2005         | 
          
      
              | 
          [Απόσπασμα από τον Αιμίλιο του J.-J. Rousseau για τη μάθηση]         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          119         | 
              
          99         | 
              
          2005         | 
          
      
              | 
          Απόψεις και απόψεις. Η Βιωματική μάθηση στα Σχολεία         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          130         | 
              
          498-500         | 
              
          2007         | 
          
      
              | 
          Άρθρα. Ανάπτυξη μεταγλωσσικών ικανοτήτων και κατάκτηση της εγγραμματοσύνης         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          111         | 
              
          93-110         | 
              
          2003         | 
          
      
              | 
          Άρθρα. Η σημασία της συνεργατικής ικανότητας ως σκοπού διδασκαλίας στην τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          108         | 
              
          267-282         | 
              
          2002         | 
          
      
              | 
          Γλώσσα και πρώιμη μάθηση: Στοιχεία από τις νευροεπιστήμες         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          92         | 
              
          172-180         | 
              
          1998         | 
          
      
              | 
          Η έρευνα της διδασκαλίας: Κατευθύνσεις και προοπτικές         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          101         | 
              
          402-413         | 
              
          2000         | 
          
      
              | 
          Η θεωρία των ιδεών του Πλάτωνα στο έργο του Φαίδων. Μια σύγχρονη φιλοσοφική ανάλυση του αποσπάσματος 99D-107B με παιδαγωγικές προεκτάσεις         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          128         | 
              
          243-255         | 
              
          2007         | 
          
      
              | 
          Θέσεις και σημειώματα. 2. Συνεδρίων συνέχεια: Παιδολόγων μεθοδολατρία Α. Μιλάει ο Ευάγγελος Παπανούτσις. Δημιουργία η διδασκαλία και δημιουργός ο δάσκαλος         | 
              
          Φιλόλογος         | 
              
                   | 
              
          110         | 
              
          488-489         | 
              
          2003         |