| |
Συγγραφέας |
Τίτλος |
|
 |
Axelsson, M. |
Βασικοί παράγοντες στην εκπαίδευση παιδιών γλωσσικών μειονοτήτων σ' ένα περιβάλλον πλειοψηφίας/Vital components in educating linguistic minority children in a majority context |
 |
 |
Bernal, J. |
Κοινωνικές λειτουργίες των γλωσσών και γλωσσική κουλτούρα στο ελληνικό κράτος του 19ου αιώνα |
 |
 |
Bourdieu, P. |
Για την εκπαίδευση του μέλλοντος. Οι προτάσεις του Πιερ Μπουρντιέ |
 |
 |
Brixhe, C. |
Μουσειοποίηση της ελληνικής και μαζική κατανάλωση/ Grec muséifié et consommation de masse |
 |
 |
Calvet, L.-J. |
Περιφερειακές γλώσσες: αυτές που τις μιλάμε και αυτές για τις οποίες μιλάμε / Langues peripheriques: celles que l'on parle et celles don't on parle |
 |
 |
Cummins, J. |
Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την ενδυνάμωση σε μια κοινωνία της ετερότητας |
 |
 |
Cvjetkovic-Kurelec, V. |
Η περιγραφή της προφοράς της νεοελληνικής στα γλωσσικά εγχειρίδια των ελλήνων διαφωτιστών |
 |
 |
Dorfmuller-Kαρπούζα, Κ. |
Γλωσσικά στερεότυπα και πολιτισμός |
 |
 |
Hoff, G. |
Αναπτύσσοντας αντιστάσεις στη δίγλωσση εκπαίδευση: Μια αναφορά στην αντίθεση προς τον πολυγλωσσισμό στα σχολεία του Βερολίνου |
 |
 |
Karyolemou, M. / Καρυολαίμου, Μ. |
Statut de fait et statut subjectif: Quelques remarques à propos de la communauté sociolinguistique chypriote |
 |